אודות הקורס
הצרכן, בעידן המודרני, נבון מאי-פעם ויודע להעריך ולדרוש שירות איכותי המעמיד את הלקוח במרכז.
על כן, יש להביא למודעות כי מתן שירות איכותי הוא-הוא ערובה להצלחה ומשמש כמנוף לקידום הארגון ולשביעות רצון הלקוחות .
למשתתפים שיסיימו את הקורס תינתן תעודת השתתפות מטעם המכללה להישגים
נושאי לימוד
- מאפייני השירות בגוף הציבורי
- מיומנויות שירות הלכה למעשה
- ומיומנויות תקשורת לנותני שירות
- טקטיקות ואסטרטגיות של נותני השירות
- לצורך השגת הלקוחות
- בנייה נכונה של ציפיות הלקוח כמנוף
- לשביעות-רצון
- אתיקה בשירות הציבור
- התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה בשירות
- יצירתיות בשירות
קהל יעד
- אקדמאים, טכנאים, הנדסאים ומהנדסים
מתכונת הקורס
14 מפגשים פרונטליים
סה"כ 100 שעות אקדמיות
הקורס מתבצע באמצעות מכללת הישגים
המכללה להישגים, הפועלת כ-25 שנים, הינה ארגון רב-תחומי המתמחה בהכשרה מקצועית במקצועות הניהול, יעוץ ארגוני, הנחיית קבוצות, סדנאות הכשרה והעשרה.
המכללה דוגלת בהכשרה מקצועית של כוח אדם ובהבאת תלמידיה למצוינות תוך ניצול מקסימלי של הפוטנציאל הטמוע בכל תלמיד ותלמיד.
הקורסים השונים הנלמדים במכללה להישגים מוכרים לגמול השתלמות ומתקיימים באווירה משפחתית, תומכת וחמה.
לפרטים והרשמה
03-7369296 info@heseg.co.il
להרשמה יש לפנות למוקד ההשכלה של ההסתדרות בטלפון: 2383* שלוחה 3.