תואר שני תואר במנהל עסקים M.B.A עם התמחות בשיווק

>רשימת פרטים כלליים

  • מוסד לימודים
    המכללה האקדמית נתניה
  • מספר סמסטרים
    4
  • מועד פתיחה
    03/11/2024
  • זמני לימוד
    לימודי ערב

על התואר

תוכנית הלימודים לתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק דוגלת בחיבור תיאוריה עם פרקטיקה וביצירת אינטגרציה בין האקדמיה ובין דרישות עולם העסקים. החיבור בא לידי ביטוי בין היתר גם במישור מכוונות מול התעשייה כאשר לחלק מחברי סגל המרצים ניסיון בניהול וייעוץ והמרצים האורחים מועסקים בתפקידי מפתח בתעשייה.
תוכנית הלימודים והחומר הנלמד בה מתעדכנים באופן שוטף תוך כדי ריענון מתמיד של החומר הנלמד ושל המקורות הביבליוגרפיים בהתאם לידע המדעי והעסקי העדכני וכן בשיפורים ובשכלולים של התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות העומדות לרשות הסטודנטים.
מסלול ההתמחות בשיווק מהווה יתרון משמעותי בשוק העבודה ומטרתו להקנות לסטודנט את הבנת יסודות עולם השיווק בארגונים גדולים וקטנים ובהמשך ללמדו את שיטות השיווק, המכירה והפרסום המתקדמות ביותר בעולם.

התואר מתבצע באמצעות המכללה האקדמית נתניה

המכללה האקדמית נתניה הינה אחד ממוסדות הלימוד האקדמיים המובילים בישראל וזוכה להכרה ולמוניטין לאומי ובינלאומי מזה 29 שנה. למכללה האקדמית נתניה מעל 27 אלף בוגרים בתארים אקדמיים שונים וייחודים .המכללה האקדמית נתניה פועלת תוך שמירת החופש האקדמי המלא, טיפוח נאמנות לערכי יסוד של חברה ישראלית חופשית וסובלנית ותוך שמירת חירות האדם למימוש עצמי בתחומי המחשבה והמעשה. המכללה האקדמית נתניה מעמידה לרשות תלמידיה סגל מורים בעלי שם, המשלבים מצוינות הן ברמה המדעית והן ברמת ההוראה שלהם עם מעורבות בעולם העשייה וכן מרכזי מחקר הפועלים במישור הארצי והעולמי למען חיזוק חוסנה של מדינת ישראל.

המכללה שואפת למצוינות בהוראה ובמחקר מדעי ומקפידה על הוראה איכותית באווירה נעימה. הקמפוס על מבניו, תשתיתו, מדשאותיו וחורשותיו הנו פנינה אמיתית בלב השרון, מקום ייחודי ויוקרתי, אתר אשר מותאם לצורכי הסטודנטים של שנות האלפיים. בתוך הקמפוס ניתן למצוא אולמות לימוד מפוארים, מעבדות מחשבים, תחנת רדיו המופעלת על ידי הסטודנטים, חדר עסקאות, אולפני רדיו וטלוויזיה, ספרייה עשירה, מתקני ספורט מתקדמים כולל בריכת שחייה מקורה, מתחם מגורים

תנאי קבלה

תואר ראשון בממוצע 83+

קבלה חריגה תתאפשר בהתאם לשיקולי המכללה.

שכר לימוד

שכר לימוד מוזל במסגרת תוכנית "לומדים ומתקדמים בסך 33,000 ש"ח לכל התואר אשר ישולם ישירות למוסד האקדמי. כמו כן, תוענק מלגה של עד 2,000 ש"ח לתואר מטעם ההסתדרות

  1. מלגה מטעם ההסתדרות – תינתן לכל חבר הסתדרות הלומד בתוכנית שצבר ותק של שנתיים ומעלה כחבר הסתדרות במעמד הגשת המלגה. המלגה תשולם בשלוש פעימות בסך של 1,000 ש"ח כל פעימה ועד 2,000 ש"ח לתואר. המלגה תוענק במהלך כל סמסטר שני ובהתאם להגשת בקשות תקינות למלגה במועד בידי הסטודנט. כל זאת בהתאם לתקנון התוכנית.
    סטודנטים שירשמו לתוכנית יקבלו במהלך סמסטר השני פנייה המסדירה את אופן הגשת הבקשה למלגה.
    במהלך הסמסטר השני ללימודים, ישלח אליך למייל / לנייד קישור להגשת בקשה למלגה לשנת הלימודים. עליך להיכנס לקישור, למלא פרטים אישיים ולצרף אישור ניהול חשבון בנק / צילום צ'ק מבוטל. שימו לב – יש להכין את המסמכים מבעוד מועד

    לאחר בדיקת הנתונים ע"י ההסתדרות תישלח אליך למייל הודעה "הבקשה למלגה אושרה בהצלחה".
    בתום הסמסטר השני, יופקדו בחשבונך 1,000 ש"ח מטעם ההסתדרות, עבור השנה הנוכחית (בכפוף להגשת בקשה למלגה במועד, בהתאם לתקנון).

    שימו לב: הבקשה למלגה בתוקף עבור שני סמסטרים בלבד. יש להגיש בקשה נוספת באותו האופן עבור כל שנה נוספת.

    במהלך הסמסטר השני ללימודים, ישלח אליך למייל / לנייד קישור להגשת בקשה למלגה לשנת הלימודים.

  2. מלגה מטעם קרן ידע עמיתי קרן ידע רשאים להגיש בקשה למלגה נוספת (עבור תואר שני) עד לגובה של 8,000 ש"ח. לבדיקת זכאות ולהגשת בקשה למלגה לחצו כאן

שכר הלימוד אינו כולל קורסי הכנה, קורסי אנגלית, מכינה, אגרות אגודת סטודנטים ותשלומים נלווים נוספים של המוסד האקדמי.

פתיחת המסלול מותנת ברישום מינימלי של מספר סטודנטים הנדרש לפתיחה של כיתה או מסלול מיוחד לחברי ההסתדרות במוסד האקדמי. במקרה שלא יירשמו מינימום סטודנטים, מסלול זה לא ייפתח והנרשם לא יוכל ללמוד במוסד האקדמי במסגרת התוכנית.

לפרטים והרשמה

 אז מה עלי לעשות כדי להירשם?

  1. ללחוץ על כפתור  בדיקה ואישור זכאות, במידה ונמצאת זכאי.ת ישלח לך למייל אישור זכאות.
  2. את האישור יש לשלוח למוסד האקדמי במעמד הרישום לתואר (לטובת שיוך ל'תוכנית לומדים ומתקדמים מבית ההסתדרות' לצורך קבלת המלגה)

מועדי ההרשמה לתואר: עד שבועיים לפני פתיחת התוכנית.

לחברי ההסתדרות ניתן ייעוץ אישי ללא תשלום וללא התחייבות מידי יועצת ייעודית הגב' דורית אטיאס. ליצירת קשר:

09-8607833,

052-2546110,

dorita@netanya.ac.il.

בלחיצה על כפתור "בדיקה ואישור זכאות"  הנך מאשר להסתדרות להעביר את פרטיך למוסד הלימודים שבחרת לצורך מעקב אחר הליכי הרישום

פרטי התואר

  • ימי לימוד

    יום בשבוע (יום ה') 16:30-22:00

    ויום שישי 8:00-14:00

  • כתובת

    האוניברסיטה 1 נתניה
  • יצירת קשר

    המכללה האקדמית נתניה אתר אינטרנט