אודות הקורס
פלטפורמת Salesforce CRM הינה המערכת המובילה והנפוצה ביותר לניהול לקוחות, ומאפשרת לארגונים לנהל בצורה יעילה מידע על לקוחות, להפיק דוחות ומדדים, ולבצע אוטומציה לתהליכים עסקיים שונים.
קורס זה נועד לספק את הידע והמיומנויות הטכניות הדרושות לניהול המערכת, כולל תרגול מעשי רב. תוכנית הלימודים בנויה עבור משתתפים ללא ניסיון קודם בתחום.
נלמד כיצד להגדיר ולהתאים את המערכת לצרכים ארגוניים, דבר שיאפשר לכם להיכנס לשוק העבודה בתחום מבוקש זה.
למשתתפים שיסיימו את הקורס תינתן תעודת השתתפות מטעם ג'ון ברייס הדרכה
נושאי לימוד
- מבוא
- ממשק משתמש
- אובייקטים מותאמים אישית
- ניהול נתונים
- דוחות ולוחות מחוונים
- העצמת המשתמשים
- ניהול משתמשים, אבטחה וגישה לנתונים
- אוטומציה
קהל יעד
הקורס מיועד לכל מי שמעוניין ללמוד את מערכת Salesforce מהבסיס, גם אם אין לו רקע קודם בתחום, ולרכוש הכשרה שתאפשר לו להשתלב בעבודה בתפקידים הקשורים לניהול מערכת Salesforce בארגונים.
דרישות קדם
- שליטה בסיסית באנגלית.
- הכרות והבנה בסיסית של מסדי נתונים רלציונים.
- יתרון לבוגרי הנדסת תעשייה וניהול, או בוגר לימודי מחשבים.
מתכונת הקורס
80 שעות אקדמיות
לימודים מקוונים
הקורס מתבצע באמצעות ג'ון ברייס הדרכה
חברת ג'ון ברייס הדרכה, זרוע ההדרכה של מטריקס, הינה חברת ההדרכה המובילה בישראל בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות. לג'ון ברייס הדרכה 3 מרכזי הדרכה בישראל.
למכללה שני קהלי יעד מרכזיים: אנשי מקצוע מנוסים מהתעשייה בכלל ומתעשיית ההייטק בפרט ותלמידים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם ההייטק במסגרת קורסי הסבה והכשרה ייחודיים המועברים בשעות הבוקר והערב.
מדי שנה אנו מכשירים למעלה מ- 10,000 אנשי הייטק הבוחרים מתוך מגוון של יותר מ-500 קורסים מקצועיים, החל ממסלולי הכשרה להזנקת הקריירה ועד התמחות בטכנולוגיות מתקדמות עבור אנשי מקצוע מנוסים.