אודות הקורס
שיווק דיגיטלי הוא ללא ספק אחד התחומים הנחשקים ביותר כיום, וכותב התוכן שמאחורי המקלדת הוא איש השיווק החדש. הוא זה שמניע אנשים לפעולה וקובע את הטון ואת החוויה של הגולשים במדיה הדיגיטלית והחברתית.
המשימה הראשונה של כותב התוכן בזירה הדיגיטלית זה לדעת לספר סיפור. לכל אדם ועסק יש סיפור – פשוט צריך לדעת איך לספר אותו בצורה שיהיה מעניין, מרגש ונגיש לאחרים. במסגרת הקורס נכיר את עקרונות הסטוריטלינג העסקי לצד כלים אפקטיביים ליצירת סיפור בפלטפורמות שונות ברשת: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין, אתרי אינטרנט ועמודי נחיתה. נלמד את ההבדלים ביניהן וגם את המשותף להן. נכיר טכניקות כתיבה מניעות לפעולה המייצרות מעורבות עם הגולשים ונרכוש ארגז כלים שימושי ויעיל שיסייע לכל אחת ואחד מכם לפתח סגנון כתיבה ייחודי.
אנו מאמינים שחשוב לתרגל את כל החומר הנלמד כך שכבר מתחילת הקורס תוכלו לבחור עסק כלשהו להתאמן עליו, אמיתי או דמיוני, ולקראת סוף הקורס תוכלו להציג את התכנים שיצרתם וכתבתם.
למשתתפים שיסיימו את הקורס תינתן תעודת השתתפות מטעם
חשיפה – בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, האוניברסיטה הפתוחה
נושאי לימוד
סטוריטלינג עסקי
- עקרונות הסטוריטלינג העסקי
- הסטוריטלינג ככלי לבניית נאמנות למותג
- איך בונים סיפור עסקי הלכה למעשה
בנייה נכונה של אסטרטגיית תוכן
- פילוח קהלים וכיצד ניתן להגיע אליהם באמצעות תוכן
- היכרות עם סעיפי הבריף הפרסומי והתאמתו לדיגיטל
- איפיון שפה למותג
פייסבוק
- מה כדאי לי לפתוח – עמוד אישי, עסקי או בכלל קבוצה
- סוגי תכנים הקיימים בפלטפורמה והתאמתם לסוג הפרופיל
- איך מעודדים שיח ומעורבות עוקבים בעמוד
- כתיבה ויצירת תוכן המניע לפעולה
הקמה וניהול קהילה
- מי בכלל צריך קהילה?
- הקמת קהילה – מהיכן מתחילים, ומה עושים רגע אחרי שהקמנו?
- איך לגרום לקהילה לפעול בכוחות עצמה
אינסטגרם
- הגדרת מטרות ואסטרטגיה לעמוד
- בניית שפה ויזואלית לפיד
- טרנדים, השראות ויצירת תוכן מערב
- סטורי ורילס – מתי להשתמש וטכניקות עיצוב
לינקדאין
- בניית פרופיל לינקדאין מנצח
- פרופיל אישי, דף חברה, קבוצות – עקרונות פעולה בכל אחד מהם
- איך יוצרים בולטוּת ברשת זו
- עושים עסקים בלינקדאין
טיקטוק
- מה זו הפלטפורה הזו – ולמה כולם נמצאים בה
- ההבדל בין טיקטוק לשאר הרשתות החברתיות
- מה חייבים לדעת לפני שנכנסים לטיקוטוק
- טיפים וכלי עבודה לטיקטוקר המתחיל
דפי נחיתה, בלוגים ותוכן לאתרי אינטרנט
- כתיבת תוכן לדף נחיתה אפקטיבי
- בלוג כפתרון נהדר לתקשורת עם לקוחות
- מה התוכן שכדאי לכתוב באתר
E-mail Marketing ומיקרו קופי
- ניסוח כותרת דיוור מניעה לפעולה
- הגדרת המסרים וניסוח הדיוור
- מה זה מיקרו קופי ואיך המילים הקטנות הופכות לכלי המרה
קהל יעד
- כל מי שמבקש להשתלב בתחום הדיגיטל לייצר תוכן אפקטיבי
- לבעלות ובעלי עסקים שרוצים לייצר את התוכן שלהם לעצמם
- אנשים שרוצים לצבור קהילת עוקבים ועוקבות ברשת ולקדם אג'נדה / יצירה שלהם
- אנשי שיווק, פרסום ותוכן בחברות וארגונים
- יתרון לבעלי ניסיון מעשי בסיסי עם פייסבוק ואינסטגרם המבקשים להתמקצע בתחום התוכן והכתיבה השיווקית
מתכונת הקורס
33 שעות אקדמיות, 11 מפגשים, שעות לימוד 18:00-20:15, 3 ש"א למפגש.
הקורס מתבצע באמצעות חשיפה מבית מערך לימודי החוץ- האוניברסיטה הפתוחה
חשיפה בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל הוקם לפני כ- 30 שנים כחלק ממערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ונחשב למוביל ופורץ דרך בהכשרת אנשי מקצוע לעמידה בדרישות התעשייה המשתנה.בית הספר חשיפה מעדכן את תכני הלימודים מידי שנה, כך שהסטודנטים לומדים את התכנים הכי פרקטיים בצורה הכי אפקטיבית!במסגרת תכניות הלימודים והקורסים המגוונים, הסטודנטים לומדים לפתח חשיבה ביקורתית, לחולל רעיונות, ליזום וליישם בפועל את כל המיומנויות החדשות שרכשו במהלך הלימודים.
לפרטים והרשמה
להרשמה לחצ/י על הכפתור בדיקת זכאות ורישום או לפנות למוקד ההשכלה של ההסתדרות בטלפון: 2383* שלוחה 3.