אודות הקורס
הצרכן, בעידן המודרני, נבון מאי-פעם ויודע להעריך ולדרוש שירות איכותי המעמיד את הלקוח במרכז.
על כן, יש להביא למודעות כי מתן שירות איכותי הוא-הוא ערובה להצלחה ומשמש כמנוף לקידום הארגון ולשביעות
רצון הלקוחות .
למשתתפים שיסיימו את הקורס תינתן תעודת השתתפות מטעם המכללה להישגים
קורס זה מוכר לגמול השתלמות
נושאי לימוד
- מאפייני השירות בגוף הציבורי .
- מיומנויות שירות הלכה למעשה.
- ומיומנויות תקשורת לנותני שירות .
- טקטיקות ואסטרטגיות של נותני השירות
- לצורך השגת הלקוחות.
- בנייה נכונה של ציפיות הלקוח כמנוף
- לשביעות-רצון .
- אתיקה בשירות הציבור .
- התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה בשירות
- יצירתיות בשירות .
קהל יעד
- אקדמאים , טכנאים , הנדסאים ומהנדסים
מתכונת הקורס
14 מפגשים פרונטליים.סך הכול 100 שעות אקדמיות
הקורס מתבצע באמצעות מכללת הישגים
המכללה להשגים, הפועלת החל משנת 1999, הינה ארגון רב-תחומי המתמחה בהכשרה מקצועית במקצועות הניהול,
המכללה מכשירה עובדי מדינה ורשויות מקומיות.
לפרטים והרשמה
03-7369296 info@heseg.co.il
להרשמה יש לפנות למוקד ההשכלה של ההסתדרות בטלפון: 2383* שלוחה 3.